حالت تاریک به‌زودی برای نسخه تحت وب وان درایو عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگر نبود حالت تاریک (Dark Mode) در نسخه تحت وب سرویس وان درایو باعث شده در شب اذیت شوید، خبر خوبی برایتان داریم چراکه این قابلیت به زودی برای این پلتفرم عرضه می‌شود.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد از ماه جولای سال جاری میلادی، حالت تاریک را به نسخه وب سرویس‌های خود بیاورد ولی از آن زمان تا حالا، این ویژگی برای نسخه تحت وب وان درایو در دسترس قرار نگرفته است. این در حالی‌ست که Dark Mode برای دیگر سرویس‌ها و پلتفرم‌های این غول دنیای تکنولوژی عرضه شده است. البته شایان ذکر است که این ویژگی برای نسخه اندروید و ویندوز ۱۰ وان درایو نیز در دسترس قرار گرفته است.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به حالت تاریک دیگر زمان زیادی را منتظر نخواهند بود چراکه طبق گفته مدیر آفیس ۳۶۵، این ویژگی در ژانویه ۲۰۲۱ میلادی برای نسخه وب OneDrive در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت پیش از این و در جریان رویداد Ignite به معرفی حالت تاریک و نحوه عملکرد آن پرداخته بود که می‌توانید از فایل گیف زیر، حالت تاریک نسخه وب وان درایو را مشاهده کنید:

عملکرد حالت تاریک در نسخه وب وان درایو

این ویژگی ابتدا برای کاربران تجاری و سازمانی عرضه خواهد شد و پس از آن برای عموم کاربران این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر