تغییرات بخش تنظیمات ویندوز 10 به‌زودی اجرا می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت مایکروسافت در راستای حذف بخش «کنترل پنل»، از روز اول عرضه ویندوز 10، سعی کرده است که بسیاری از اجزای این بخش را بیرون آورده و در بخش «تنظیمات» خود ویندوز 10 قرار دهد، اما همان‌طور که می‌دانیم، هنوز تا کامل شدن این داستان فاصله زیادی باقی مانده است. با این حال، مایکروسافت همچنان در حال کار روی این بخش است تا بتواند زودتر تمام اجزای کنترل پنل را به تنظیمات منتقل کند، درنتیجه این شرکت به‌زودی دو بخش جدید را به «تنظیمات» اضافه می‌کند که یکی «User Cleanup Recommendation» و دیگری «Show Task View Button» است.

windows setting

مایکروسافت در تلاش است تا بخش جدیدی را برای پاکسازی فضای اشغال‌شده به کاربران ارائه دهد. با توجه به تصویر منتشرشده توسط Albacore کاربر خواهد فهمید که کدام فایل‌ها را باید پاک کند.

windows setting

تغییر دیگری که به‌زودی اتفاق خواهد افتاد عوض شدن بخش «نوار وظیفه» و قسمت «دگمه نمایش وضعیت» است. این بدان معنی است که کاربران دیگر نمی‌توانند با کلیک راست کردن روی نوار وظیفه «نمایش وضعیت» را فعال کنند، زیرا این گزینه به‌زودی به تنظیمات منتقل می‌شود.

کل تغییرات گفته‌شده در مرحله توسعه هستند و دقیقا مشخص نیست که چه‌زمانی می توانیم این تغییرات را در ویندوز 10 شاهد باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر