حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

صفحه‌کلید گلوریس GMMK پرو معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت گلوریس از صفحه‌کلید گلوریس GMMK پرو با طرح‌بندی 75 درصدی رونمایی کرده است. این صفحه‌کلید برای علاقه‌مندان ، گیمرها و حرفه‌ای‌ها ساخته‌شده است. این صفحه‌کلید دارای قاب آلومینیومی کاملاً تراش‌خورده CNC با PCB مدولار 5 پین و ویژگی‌های دیگر است که این صفحه‌کلید را تقریباً برای هر شرایطی مناسب می‌کند. رزرو صفحه‌کلید GMMK PRO در تاریخ چهارشنبه 21 آبان (11 نوامبر) آغاز شد و تخمین زده می‌شود که این صفحه‌کلید در ربع اول سال 2021 عرضه شود. همچنین، کیت پایه نیز با قیمت 169.99 دلار ارائه می‌شود.

گلوریس صفحه‌کلید GMMK پرو را معرفی کرده که از هم‌اکنون و به‌صورت رزرو در دسترس است و انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال 2021 عرضه شود

صفحه‌کلید گلوریس GMMK پرو از طرح 75 درصدی برخوردار است و این صفحه‌کلید را برای میزهای کوچک‌تر و محیط حداقلی مناسب می‌کند. صفحه‌کلید GMMK پرو با استفاده از دستگاه CNC ساخته شده است و صفحه‌کلید را دارای یک قاب کاملاً آلومینیومی کرده است. این کیس کاملاً آلومینیومی در مقایسه با صفحه‌کلیدهای 75 درصدی دیگر که در حال حاضر موجود هستند ، دوام بالاتری را برای شما فراهم می‌کند. این صفحه‌کلید از یک طرح صفحه موسوم به Gasket Mounted Plate بهره می‌برد که به‌طور طبیعی ضربه کلید را کاهش می‌دهد تا یک تجربه لمسی و صوتی فوق‌العاده منحصربه‌فرد داشته باشد. این کیس کاملاً آلومینیومی می‌تواند در دو رنگ مشخص باشد: تخته‌سنگ سیاه یا سفید یخی. هر مورد به‌صورت جداگانه تراش ‌خورده و حک شده است تا سطح بالاتری از کیفیت را ارائه دهد.

Glorious GMMK PRO Keyboard

صفحه‌کلید گلوریس GMMK پرو از نرم‌افزار گلوریس کور پشتیبانی می‌کند

این صفحه‌کلید دارای کابل USB Type-C قابل جابجایی است که به لطف یافتن یک کابل USB Type-C اضافی و اتصال قوی‌تر در مقایسه با اتصال Micro-B ، به کاربران این امکان را می‌دهد که در هرزمانی به‌راحتی قابلیت تغییر سیم داشته باشند. این صفحه‌کلید همچنین از پشتیبانی از نرم‌افزار گلوریس کور (Glorious Core) برخوردار است و از میان‌افزار QMK و VIA با متن‌باز نیز پشتیبانی می‌کند.

این صفحه‌کلید همچنین برای علاقه‌مندان RGB نیز بسیار مناسب است چراکه یک نور RGB در هر کلید را برای یک تجربه کاملاً شخصی و چندین حالت رنگی و انیمیشن از پیش تعیین‌شده را ارائه می‌دهد. صفحه‌کلید GMMK پرو همچنین از یک PCB مدولار 5 پین استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد که کلیدهای کلید خود را به‌صورت سریع و آسان اضافه یا حذف کنند. این موضوع در حالی است که سوئیچ‌های نصب‌شده روی Plate یا PCB نیز همچنان ارائه می‌شود.

گلوریس یک صفحه وب برای این صفحه‌کلید برتر ارائه داده است که برای تقریباً هر نوع کانفیگ مناسب است. رزرو صفحه‌کلید GMMK پرو از چهارشنبه 21 آبان (11 نوامبر) در حال انجام است و تخمین زده می‌شود که ارسال آن در سه‌ماهه اول سال 2021 آغاز شود. مدل پایه برای GMMK پرو یک کیت نیست و برای تبدیل شدن به یک صفحه‌کلید کامل به سوئیچ‌ها و کلیدهای کلیدی احتیاج دارد. قیمت مدل پایه 169.99 دلار خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر