حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هلدینگ فناوری بانک کارآفرین به‌دنبال موفقیت با نگاهی کسب‌وکارانه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هلدینگ فناوری «نگاه» بانک کارآفرین در اولین نشست خبری خود پس از ۶ ماه آغاز فعالیت، از نگاه مجموعه برای موفقیت سخن گفت که همکاری با دیگر فین‌تک‌های فعال در اکوسیستم است.

به‌گفته‌ی حسین اسلامی، مدیرعامل مجموعه‌ی نگاه، این هلدینگ با هدف ارائه‌ی خدمات فناورانه به بانک و شرکت‌های تابعه‌ی بانک، و همچنین حضور در عرصه‌های مختلف فناوری مدنظر بانک‌ها فعالیت می‌کند. او اشاره می‌کند که بانک کارآفرین قصد دارد انجام خدمات فناورانه را به دست مجموعه‌ای مجزا بسپارد تا خدمات بهتری دراختیار مردم قرار بگیرد.

هلدینگ نگاه دارای دو زیرمجموعه با عناوین «نگاه بانک» و «نگاه پرداخت» است. شرکت نگاه بانک بر ارائه‌ی خدمات فناورانه به بانک تمرکز دارد؛ البته حوزه‌ی این فعالیت‌ها شامل مسائل اجرایی و عملیاتی، نظارت، حوزه‌های سخت‌افزاری، زیرساخت و ارتباطات می‌شود. دو پروژه‌ای که این شرکت با همکاری همراه اول در دست دارد، «هم‌آفرین» با تمرکز بر امضای الکترونیکی، و «رمز‌آفرین» است.

هلدینگ نگاه با همکاری بنیاد برکت، ۶۰ میلیارد تومان در شرکت‌های فین‌تک سرمایه‌گذاری می‌کند

از آن سو، شرکت نگاه پرداخت به‌عنوان بازوی کسب و کاری هلدینگ نگاه فعالیت می‌کند و با تمرکز بر خلق ارزش برای مشتری فعالیت می‌کند. نگاه پرداخت قصد دارد با ارائه‌ی خدماتی که تعداد تراکنش‌ها و درنتیجه میزان درآمد را افزایش می‌دهد، سودآوری بیشتری برای بانک‌ها به ارمغان بیاورد. این شرکت همچنین برنامه دارد به حوزه‌هایی ازجمله ماشین‌های بانکی، دستگاه خودپرداز، کیوسک‌های فروش خدمت، کارت، طراحی باشگاه مشتریان، اپلیکیشن پرداخت و… وارد شود.

همچنین به‌زودی تفاهم‌نامه‌ی پرداخت‌یاری شرکت نگاه پرداخت با شاپرک نیز امضا می‌شود تا سرویس‌های پرداخت مختلف دراختیار کاربران قرار بگیرد.

هلدینگ نگاه مزیت رقابتی خود نسبت به سایر فعالان حوزه بانکی را چابکی، تمرکز بر سرمایه انسانی، سرعت در ارائه خدمات به بازار و نگاه مشارکت‌جویانه عنوان می‌کند. «نگاه» که با سرمایه‌ی ۲۰ میلیارد تومانی آغاز به کار کرد، اکنون موفق شده سرمایه‌ی خود را ۱۵۰ میلیارد تومان برساند و درحال ثبت آن است. همچنین درصورت دریافت مجوزهای لازم از بانک، سرمایه‌ی نگاه به ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید. همکاری هلدینگ نگاه با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه‌ی بنیاد برکت طی ۶ ماه آینده قصد دارد ۶۰ میلیارد تومان در شرکت‌های فین‌تک سرمایه‌گذاری کند.

هلدینگ نگاه در حوزه‌ی کیف پول و بانکداری باز نیز با همکاری هفت بانک دیگر نیز فعالیت را آغاز کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر