پیش سفارش Galaxy S10 5G از 29 فروردین آغاز می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



براساس گزارش منتشر شده از Bloomberg پیش سفارش گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 5G از کم‌تر از دو هفته دیگر از طریق اپراتور مخابرانی ورایزون آمریکا آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

حتی با وجود اینکه بسیاری از کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند عرضه دستگاه‌ مجهز به ۵G خود را در سال ۲۰۱۹ وعده داده بودند، هنوز هم وقتی صحبت از این دستگاه‌ها می‌شود، شرکت‌های مخابراتی، انتخاب‌های زیادی را پیش رو خود نمی‌بینند. هم‌اکنون تنها گزینه‌ اپراتور‌های تلفن‌های همراه برای فروش خدمات ۵G  گوشی هوشمند Motorola Moto است که البته برای بهره بردن از قابلیت ۵G آن خرید یک ماژول Moto Mod به صورت جداگانه نیاز خواهد بود.

گزینه دوم اما Samsung Galaxy S10 5G خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که کمپانی کره‌ای آن را دو ماه قبل به همراه سایر دستگاه‌های سری Galaxy S10 معرفی کرد. البته با اینکه تاریخ عرضه و قیمت مدل‌های غیر ۵G از این سری مشخص گردید، جزئیات ارائه و قیمت Galaxy S10 5G از زمان معرفی اولیه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

اما روز گذشته افشاگر معروفی به نام Evan Blass خبر داد که Samsung Galaxy S10 5G در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می ۲۰۱۹) از طریق کمپانی مخابراتی ورایزون در دسترس خواهد بود. البته در این افشاگری به قیمت دستگاه هیچ اشاره‌ای نشده و از این حیث ما هنوز باید منتظر اطلاعات تکمیلی آینده باشیم.

اطلاعات بیشتر از Bloomberg نیز اشاره می‌کنند که مشتریان ورایزون قادر خواهند بود تا از ۲۹ فروردین (۱۸ آپریل ۲۰۱۹) کار پیش سفارش Samsung Galaxy S10 5G را آغاز کنند. Bloomberg نیز به قیمت پرچم دار ۵G سامسونگ اشاره‌ای نداشت اما می‌تواند مطمئن بود که این دستگاه با تگ قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود.

Galaxy S10 5G دارای پیکربندی سخت‌افزاری یکسان با Galaxy S10  معمولی است اما فقط پشتیبانی از ۵G را به مجموعه اضافه می‌کند. گرانترین مدل Galaxy S10 هم اکنون در آمریکا ۱۱۵۰ دلار قیمت دارد که البته با توجه به تبلیغات و شرایط خاص فروشنده‌های مختلف، خرید ارزان‌تر آن نیز امکان پذیر خواهد بود. بنابراین کاملا منطقی به نظر می‌رسد که Galaxy S10 5G با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار عرضه شود؛ به ویژه اگر جز محدود گوشی‌های ۵G موجود در بازار باشد.

شما در این‌ باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما قیمت مناسب برای Galaxy S10 5G چقدر است؟ فکر می‌کنید کدام کمپانی‌ها بعد از سامسونگ گوشی هوشمند ۵G خود را ارائه کنند؟ به نظر شما شبکه بی سیم ایران کی می‌تواند به ۵G مجهز شود؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.