ارائه رسمی Honor 20i در 28 فروردین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



Honor با انتشار تیزری تاریخ ارائه رسمی گوشی هوشمند Honor 20i را مشخص کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

برند Honor هوآوی امروز خبر داد که Honor 20i با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند ۲۸ فروردین (۱۷ آپریل ۲۰۱۹) در چین ارائه می‌شود. این برند همچنین یک تیزر بر روی حساب Weibo خود منتشر کرده است که ناچی قطره‌ای را بر روی نمایشگر Honor 20i نشان می‌دهد. Honor همچنین ارائه MagicBook 2019 که جانشین MagicBook اورجینال به حساب می‌آید را به همراه Honor 20i تایید کرده است. انتظار می‌رود که نوت بوک امسال Honor نسبت به مدل سال گذشته در عملکرد و همچنین عمر باتری با پیشرفت‌هایی همراه شود. جدا از این‌ها، اطلاعاتی درباره Honor 20 Lite نیز در اینترنت منتشر شده است. این دستگاه همانند Honor 20i، یکی از ورودی‌های میان‌رده سری دستگاه‌های Honor 20 خواهد بود.

علاوه بر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و در ناچ قطره‌ای Honor 20i قرار می‌گیرد، این‌طور پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به یک نمایشگر ۶٫۲ اینچی فول اچ دی پلاس (پیکسل ۱۰۸۰x2340)، چیپ Kirin 710 با پردازنده ۸ هسته‌ای و فرکانس ساعت ۲٫۲ گیگاهرتز، و ۴ یا ۶ گیگابایت رم مجهز شود. Honor 20i همچنین دو گزینه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را برای حافظه داخلی شامل شده و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری بر روی آن تعبیه شده است.

اما همانطور که در بالا عنوان شد، Honor برای ارائه MagicBook 2019 نیز همزمان با Honor 20i برنامه دارد. تصاویر تیزر این دستگاه‌ نشان می‌دهند که مدل جدید نوت بوک Honor قرار است از نظر عملکرد، عمر باتری و گرافیک نسبت به نسخه سال گذشته خود بهبود پیدا کند.

Honor در نظر دارد مراسم ارائه Honor 20i و MagicBook 2019 را در پکن برگزار کند.

مشخصات و قیمت احتمالی Honor 20 Lite

در اخبار مرتبط، مشخصات و رندر‌هایی از Honor 20 Lite توسط WinFuture.de منتشر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه یک نمایشگر ۶٫۱ اینچی فول اچ دی پلاس (پیکسل ۱۰۸۰x2340) با تراکم پیکسلی ۴۱۵ پیکسل بر اینچ را شامل خواهد شد؛ ظاهرا این نمایشگر دارای یک ناچ و حاشیه‌های خیلی کم خواهد بود.

براساس گزارشات، Honor 20 Lite به همراه چیپ Kirin 710، حافظه رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که حافظه داخلی این دستگاه از طریق کارت حافظه microSD نیز قابل گسترش باشد.

WinFuture.de مدعی است که Honor 20 Lite در پشت خود از یک دوربین سه‌گانه متشکل از یک  لنز اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز ثانویه ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید سوپرعریض ۱۲۰ درجه و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمقی، میزبانی کند.

 Honor 20 Lite مبتنی بر اندروید پای و با رابط کاربری EMUI از گزینه‌های ارتباطی مانند وای فای و بلوتوث ۴٫۲ پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود این دستگاه دو اسلات سیم کارت نانو و یک اسلات اختصاصی برای کارت حافظه microSD را شامل می‌شود و Honor یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری که از طریق پورت Micro-USB شارژ می‌شود را برای آن در نظر گرفته است.

WinFuture.de ادعا می‌کند که این دستگاه با تگ قیمتی ۲۸۰ یورویی به بازار عرضه شده و مشکی یکی از گزینه‌های رنگی اولیه آن خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی دستگاه‌های جدید Honor چیست؟ آیا سابقه استفاده از محصولات این برند هوآوی را دارید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.