افشای شماره مدل نسخه‌های مختلف گلکسی نوت ۱۰

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



امروزه در اکثر سایت‌های خبری می‌توانید شایعات و اخبار مربوط به گلکسی نوت ۱۰ را بخوانید. مطمئناً ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در گلکسی اس ۱۰ مشاهده کردیم، به نوت ۱۰ نیز خواهند آمد. حالا جدیدترین اخبار دال بر این هستند که ممکن است بیش از یک مدل از دومین پرچمدار سامسونگ را در سال ۲۰۱۹ ببینیم.

چنین چیزی تا حدودی قابل پیش‌بینی بود زیرا کمپانی کره‌ای دوست دارد حداقل یک نسخه ۵G از پرچمدارش را تولید کند. حالا سایت خبری sammobile اخیراً پرده از این راز برداشته که چهار مدل از گلکسی نوت ۱۰ وجود خواهد داشت که دو عدد از آنها ۵G خواهد بود.

شماره مدل دو نمونه اصلی دهمین نسل از خانواده نوت SM-N970 و SM-N975 خواهد بود. تفاوت‌های این دو مدل احتمالاً بیشتر در زمینه مشخصات فنی و سایز صفحه نمایش است. خبرهایی از کره جنوبی شنیده می‌شد که گلکسی نوت ۱۰ دارای نمونه‌هایی با نمایشگر ۶٫۲۸ و ۶٫۵۸ اینچی می‌باشد. به علاوه، گفته می‌شود که هر کدام از این دستگاه‌ها سه و چهار لنز به عنوان دوربین اصلی خواهند داشت. هنوز مشخص نیست آیا ظرفیت باتری این دو گوشی با هم فرق خواهد کرد یا خیر.

به علاوه، شایعاتی هم در اینترنت در حال دست به دست شدن هستند که سامسونگ نمی‌خواهد چهار مدل جداگانه از نوت ۱۰ معرفی کند بلکه این کمپانی قصد دارد SM-N971 و SM-N796 را به عنوان نمونه ۵G دو شماره مدل گفته شده معرفی نماید. لازم به ذکر است که گوشی‌های ۵G فعلاً در کشورهایی قابل خرید و فروش هستند که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند.

مطمئناً در هفته‌های آتی خبرهای بیشتری در مورد خانواده نوت ۱۰ خواهیم شنید و از آن جایی که هنوز فرصت زیادی تا معرفی این دستگاه‌ها باقی مانده، هر لحظه ممکن است سامسونگ مشخصات فنی و امکانات محصولاتش را تغییر دهد.

با تک تایمز همراه باشید تا آخرین اخبار تکنولوژی و به خصوص گوشی‌های سامسونگ را دریافت کنید.

 هر آنچه باید از گلکسی نوت ۱۰ بدانید

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.