حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بسته امنیتی ماه آوریل برای گلکسی J7 2017

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



سامسونگ که انتشار بسته امنیتی ماه آوریل را از هفته پیش با گلکسی نوت ۸ آغاز کرد و همین بروزرسانی را برای گلکسی A30، نوت ۹ و خانواده اس ۹ منتشر کرده، حالا می‌خواهد آن را برای گلکسی جِی ۷ (۲۰۱۷) یا همان گلکسی جِی ۷ پرو عرضه نماید.

این بروزرسانی فعلاً در روسیه در دسترس است و دارای شماره نرم‌افزار J730FMXXS5BSD1 می‌باشد. به خاطر داشته باشید که این آپدیت ربطی به سیستم عامل دستگاه ندارد و پلتفرم گوشی از اندروید ۸٫۱ ارتقا نخواهد یافت. به نظر نمی‌رسد این بسته ویژگی‌های جدیدی با خود بیاورد و احتمالاً بیشتر به قابلیت‌های امنیتی مربوط خواهد شد. بسته امنیتی ماه آوریل سامسونگ دارای ۵ راه‌حل برای خطرناک‌ترین مشکلات اندروید و ۱۵ راهکار برای رابط کاربری گوشی‌های کمپانی کره‌ای می‌باشد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که حتی در روسیه نیز همه گوشی‌ها این بروزرسانی را از طریق آپدیت اتوماتیک دریافت نکرده‌اند. اگر می‌خواهید ببینید آیا این بسته امنیتی برای گوشی شما منتشر شده یا خیر، فقط کافی است به آدرس زیر بروید:

تنظیمات> درباره دستگاه> بروزرسانی نرم‌افزار

Settings> About Phone> Software Update

راهکار دیگر که البته کمی تخصصی‌تر است به دانلود سفت‌افزار یا firmware مربوط می‌شود که باید خودتان آن را به صورت دستی نصب کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.