هدفون بی سیم فری بادز 3 هواوی رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هدفون بی سیم فری بادز 3 هواوی از راه رسید. این هدفون که قیمت آن هم اکنون اعلام نشده، در بازار باید با ایرپاد اپل رقابت کند.

هواوی به تازگی از نسل جدید هدفون های بی سیم خود به نام فری بادز 3 رونمایی کرده است. هواوی امیدوار است با تولید این هدفون که به عنوان یکی از اولین هدفون های بی سیم جهان که از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند، شناخته شده است، بتواند با سایر برندهای بازار از جمله اپل رقابت کند.

به نظر می رسد چیپست جدید A1 هواوی به فری بادز 3 اجازه می دهد دستورهای عملکردی را با 30 درصد تاخیر کمتر نسبت به ایرپاد اپل ارسال کند. این چیپست همچنین پروتکل بلوتوث جدیدی به نام BT – UHD را به این هدفون بخشیده است. اگر کاربر این هدفون را با یکی از گوشی های جدید هواوی که با رابط کاربری EMUI 10 یا بالاتر کار می کند، هر دو دستگاه با این استاندارد جدید کار خواهند کرد؛ به این معنا که سرعت جا‌به‌جایی داده در آن ها تا 2.3 مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر، اکثر هدفون های بی سیم موجود در بازار نرخ انتقال (بیت ریت) چندان بالایی ندارند؛ بنابراین افرادی که در جستجوی نرخ انتقال بالاتری هستند، بهتر است BT – UHD را امتحان کنند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این هدفون چگونه با سایر دستگاه های اندرویدی کار می کند، به نظر می رسد کاربران گوشی های هوشمند هواوی به گجت بی نظیری دست یافته اند. هواوی به تازگی سیستم های بلوتوثی را جدی تر از قبل گرفته و این اقدام موجب تولید چنین هدفونی شده است. اگر سیستم BT – UHD از آزمایش های خود سربلند بیرون آید، می تواند قدم جدیدی در دنیای انتقال صوت بدون سیم محسوب شود.

فری بادز 3 هواوی

سایر ویژگی های قابل توجه فری بادز 3 عبارتند از سه سیستم اکتیو با قابلیت نویز کنسلینگ، تاخیر بهبودیافته 190 میلی ثانیه ای و سیستم شارژ وایرلس (زمانی که هدفون داخل کیس خود قرار دارد). در هر یک از گوشی های این هدفون یک باتری 30 میلی آمپری وجود دارد که با هر بار شارژ، 4 ساعت کار می کند، در حالی که اگر هدفون از طریق کیس خود شارژ شود، حدود 20 ساعت شارژ نگاه می دارد. شارژ شدن هر دو گوشی هدفون روی یکدیگر تنها یک ساعت طول می کشد.

فری بادز 3 قرار است در رنگ های مشکی کربنی و سفید سرامیکی عرضه شود. قیمت این هدفون هنوز اعلام نشده؛ با این حال ماه آینده در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع