گوشی ردمی 9 با چیپست هلیو G70 از راه می‌رسد؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس اطلاعات جدید، گوشی ردمی 9 به چیپست مدیاتک هلیو G70 مجهز می‌شود و اوایل سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می‌گیر‌د.

شرکت ردمی به تازگی از گوشی‌های سری ردمی 8 رونمایی کرده است که ردمی 8A ارزان‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. این محصولات فروش بالایی در بازار تجربه می‌کنند؛ با این حال چنین موضوعی مانع از توسعه نسل آینده آن‌ها نشده است. بر اساس اطلاعات جدید، گوشی ردمی 9 از چیپست هلیو G70 بهره ‌می‌برد.

شیائومی به پردازنده‌های کوالکام علاقه‌مند است، اما برخی از محصولات این شرکت برای تامین قدرت خود از چیپست‌های مدیاتک استفاده می‌کنند. در این میان باید به اولین گوشی سری ردمی نوت، نوت 2، نوت 3، نوت 4 و ردمی نوت 8 پرو اشاره کرد. در حالی به تامین قدرت گوشی ردمی ۹ توسط پردازنده هلیو G70 اشاره شده که مدیاتک هنوز از آن رونمایی نکرده است.

گوشی ردمی 9

با توجه به استفاده از حرف G در نام این پردازنده انتظار می‌رود از نوع گیمینگ باشد. احتمالا ردمی 9 در مقایسه با ردمی 8 عملکرد بهتری داشته باشد. قدرت ردمی 8 توسط اسنپدراگون 439 تامین می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، محصول آینده ردمی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.

در نهایت باید به اندازه بزرگتر آن نسبت به ردمی 8 اشاره کرد. ردمی 8 به صفحه نمایش 6.22 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. انتظار می‌رود ردمی 9 در سه ماهه اولیه 2020 معرفی شود. این گوشی هوشمند ابتدا در کشور چین و سپس در کشورهای هند، اندونزی و اروپایی برای فروش عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع