مانیتورهای منحنی ادیسه از سوی سامسونگ معرفی شدند؛ عرضه با نام G9 و G7

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت کره ای سامسونگ مانیتورهای منحنی ادیسه را معرفی کرد. پیشرفته ترین مانیتور ادیسه با نام G9 و دو مانیتور دیگر با نام G7 روانه بازار می شوند.

امروز کمپانی سامسونگ پیش از شروع نمایشگاه CES 2020 از مانیتورهای منحنی ادیسه رونمایی کرد. پیشرفته ترین مانیتور، G9 نام دارد. این مانیتور از نمایشگر منحنی 49 اینچی با میزان خمیدگی 1000R بهره می برد که از جمله ویژگی های آن می توان به کیفیت صفحه DQHD با وضوح 1440 × 5120 پیکسل، رفرش ریت 240 هرتز، زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و نسبت تصویر 32:9 اشاره کرد.

سامسونگ ادعا می کند که این مانیتور جواز TUV Rheinland دریافت کرده است. مانیتور بازی منحنی ادیسه G9 یک مانیتور HDR1000 نیز در نظر گرفته می شود، پس می تواند از روشنایی dc/m2 1000 پشتیبانی کند. ادیسه G9 با بدنه سفید براق و سیستم نورپردازی تعبیه شده در پایه پشتی با 52 رنگ و پنج افکت نوری مختلف، شبیه به محصولات آینده است.

مانیتور مدل G7 در دو اندازه متفاوت 32 و 27 اینچی عرضه می شود. از ویژگی های مهم مانیتور بازی منحنی ادیسه G7 می توان به کیفیت صفحه QHD با وضوح 1440 × 2560، نرخ تصویر 16:9 و پنل HDR600 اشاره کرد که مورد آخر از روشنایی حداکثر cd/m2 600 پشتیبانی می کند. از لحاظ طراحی، ادیسه G7 دارای یک بدنه مشکی مات و نورپردازی پایه پشتی با رنگ متغیر است. در این مدل، نور و اشکال پویا به حاشیه پنل جلویی اضافه شده اند. سئوگ جی کیم، معاون اجرایی واحد نمایشگر بصری کمپانی کره ای می گوید:

مانیتورهای جدید ادیسه ثابت می کنند که سامسونگ با ترکیب خلاقیت در فناوری و طراحی، سعی دارد تا تجربه فوق العاده ای از گیمینگ را در اختیار کاربران خود قرار دهد. مجموعه مانیتورهای مخصوص بازی منجنی جدید، به نحوی طراحی شده اند تا یک تجربه کاملا جدید و همه جانبه را به علاقه مندان بازی به وجود آورند.

مانیتورهای مخصوص بازی سامسونگ، از فناوری های G-Sync انویدیا و Adaptive Sync روی پورت نمایشگر (DP1.4) پشتیبانی می کنند. ظاهرا G7 و G9 در سه ماهه دوم سال 2020 در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع